top of page

Zumba

Zumba brengt fitness en dansen samen in één effectieve workout. Dit effectieve fitnessprogramma geeft je een interval workout gebaseerd op de leukste Latijns-Amerikaanse dansstijlen als salsa, merengue en bachata. Zumba is de ideale les voor mensen die op een leuke manier willen afvallen of hun conditie willen verbeteren. Zumba is leuk, energiek en het geeft je een fantastisch gevoel! Zumba is voor iedereen geschikt en je hoeft geen danservaring te hebben.

Booty Bootcamp

In drie kwartier laat Nicole je veel verschillende oefeningen doen voor je benen en billen, waarvan je niet wist dat ze bestonden. Je kan de oefeningen zwaarder maken met behulp van gewichten en elastieken.
Iedereen die het gezellig vindt om niet in hun eentje de benen en billen te trainen zijn welkom en geschikt voor deze les.

Indoor Bootcamp

Met Indoor Bootcamp zetten we een leuk, gevarieerd circuit uit in de grote zaal en gaan we op tijd allemaal oefeningen doen in circuitvorm. Je traint tijdens deze training heel je lichaam en doordat je verschillende oefeningen achter elkaar doet verbetert het ook nog eens je conditie.
Iedereen kan op zijn eigen tempo meedoen dus is het geschikt voor iedereen

Shapes

Les Mills heeft SHAPES gelanceerd: een low impact Workout voor het hele lichaam, geïnspireerd op Pilates, Barre en Power Yoga, voor iedereen die sterker wil worden zonder zware gewichten te liften.

Met kleine, gecontroleerde oefeningen en heel veel herhalingen ga je op zoek naar de hot spot van de beweging, waar je zo lang mogelijk blijft om je kracht en flexibiliteit uit te dagen. 

Find the hot spot. Live in the heat 🔥

Jumping Fitness

In deze populaire workout spring je op de leukste muziek van vroeger en nu op de trampolines. Het is een training, die bijdraagt aan het verbeteren van je conditie. Ook verbrand je vet, train je je core en het heeft een hoge fun-factor.

Deze les is voor iedereen geschikt, behalve als je zwanger bent of hartklachten hebt.

Yoga

Onze les Yoga bestaat uit grondoefeningen voor het versterken van o.a. buik, rug en benen. Balans en concentratie oefeningen zorgen voor stabiliteit van het lichaam. Niet alleen je spieren versterken, maar ook verlengen d.m.v. stretch oefeningen. We sluiten deze les altijd met een ontspanningsoefening.

Digital Screens-NEW PROGRAM RELEASE LES MILLS GRIT SERIES WALLPAPER CONSERVATIVE 1.png

Grit

Deze les bestaat uit drie verschillende soorten trainingen (Strength, Athletic en Cardio) met alle drie hetzelfde doel: snelle resultaten door een intensieve en explosieve training. De trainingen duren maar een half uur en maken gebruik van high- intensity tijdsintervallen. Je verbrandt erg veel calorieën, zelfs nog uren na de work-out, gezien het verhoogd metabolisme. De Grit trainingen verbeteren jouw conditie, verhogen jouw spierweefsel en zorgen voor meer vetverbranding.

Boksen

Deze cardiotraining is een workout voor het hele lichaam, waarbij bokscombinaties worden toegepast. In een uur train je alle spiergroepen en traint hierbij ook het uithoudingsvermogen van de spieren, wat leidt tot meer kracht. Een leuke workout waarmee je jouw conditie, vaardigheid en doorzettingsvermogen traint.

Kickboksen

Uithoudingsvermogen, conditie en kracht. Dit vind je allemaal in de les kickboksen. We hebben een les voor volwassenen, maar ook een les voor kinderen van 6 t/m 13 jaar.

Buikspierkwartier

In deze workout gaan we 15 minuten lang onze core trainen. Focus ligt dan ook op het sterker maken van je core.
De buikspierkwartier is voor iedereen die zijn training wil afsluiten met deze boost voor je buikspieren. Een goed moment om dat laatste beetje energie er uit te persen.

Bootcamp Outdoor

Bij onze bootcamp gaan we de buitenlucht in en trainen we onze core stability en uithoudingsvermogen. De trainingen bestaan o.a. uit hardlopen, intervaltraining en fitnessoefeningen in de natuur. Ideale work out om jezelf uit te dagen.

Yoga

Onze les Yoga bestaat uit grondoefeningen voor het versterken van o.a. buik, rug en benen. Balans en concentratie oefeningen zorgen voor stabiliteit van het lichaam. Niet alleen je spieren versterken, maar ook verlengen d.m.v. stretch oefeningen. We sluiten deze les altijd met een ontspanningsoefening.

Mommy2B

Wil jij graag fit worden, fit blijven en zelfverzekerd de bevalling ingaan? Dan kan deze workout wel wat voor jou zijn!

Met een kleine groep van maximaal 8 personen gaan we aan de slag om fit en sterk te worden. Eerst leggen we de nadruk op het trainen van onze bekkenbodemspieren. Vervolgens gaan jullie bezig met een fullbody workout/bootcamp en sluiten we af met stretches.

Veiligheid staat bij ons voorop. Daarom is het ook verplicht om voor deze workout een korte vragenlijst in te vullen. Hiermee kunnen wij tijdens het trainen goed rekening met jou houden.

De training is voor elke zwangere vrouw geschikt, of je nu net 6 weken zwanger bent of al in het 3e trimester zit, de oefeningen worden aangepast aan jouw niveau.

bottom of page