Booty Bootcamp

In drie kwartier laat Nicole je veel verschillende oefeningen doen voor je benen en billen, waarvan je niet wist dat ze bestonden. Je kan de oefeningen zwaarder maken met behulp van gewichten en elastieken.
Iedereen die het gezellig vindt om niet in hun eentje de benen en billen te trainen zijn welkom en geschikt voor deze les.

Zumba

Zumba brengt fitness en dansen samen in één effectieve workout. Dit effectieve fitnessprogramma geeft je een interval workout gebaseerd op de leukste Latijns-Amerikaanse dansstijlen als salsa, merengue en bachata. Zumba is de ideale les voor mensen die op een leuke manier willen afvallen of hun conditie willen verbeteren. Zumba is leuk, energiek en het geeft je een fantastisch gevoel! Zumba is voor iedereen geschikt en je hoeft geen danservaring te hebben.

Fit power

Fit Power bevat voornamelijk spierversterkende oefeningen voor kracht en conditie. U werkt op een langzame of snelle beat met vrije halters en gewichten. Alle spiergroepen worden aangepakt. U gaat van squat naar uitvalspassen en doet bicepsoefeningen, armkrulbewegingen en traint met gewichten boven uw hoofd. Een zeer veelzijdige les dus, waarbij veel techniek komt kijken en de juiste houding erg belangrijk is.

Indoor Bootcamp

Met Indoor Bootcamp zetten we een leuk, gevarieerd circuit uit in de grote zaal en gaan we op tijd allemaal oefeningen doen in circuitvorm. Je traint tijdens deze training heel je lichaam en doordat je verschillende oefeningen achter elkaar doet verbetert het ook nog eens je conditie.
Iedereen kan op zijn eigen tempo meedoen dus is het geschikt voor iedereen

Pilates

Pilates zorgt er voor dat het centrum van je lichaam sterker wordt ook bij andere (sport)activiteiten. Kort uitgelegd is Pilates een bewuste core stability training.
De focus is op de buikspieren, rugspieren, schouderstabilisatoren en bekkenbodemspieren. Je leert op een bewuste manier controle te krijgen over de aanspanning van deze spieren die samen de basis van de stabiliteit in je lichaam vormen. Met deze bewuste aanspanning train je tijdens een les je hele lichaam door diverse oefeningen op en rond een mat.
Je wordt bewuster van je houding en sterker in de spieren die juist in ons dagelijks leven geneigd zijn tot verzwakking. Pilates wordt ook geadviseerd als trainingsmethode bij o.a. rugklachten. Dit is niet alleen vanwege het stabiliserende effect van de training, maar ook omdat je de mogelijkheid hebt om op je eigen niveau de oefeningen te doen en bewust wordt van je eigen grens.

Jumping Fitness

In deze populaire workout spring je op de leukste muziek van vroeger en nu op de trampolines. Het is een training, die bijdraagt aan het verbeteren van je conditie. Ook verbrand je vet, train je je core en het heeft een hoge fun-factor.

Deze les is voor iedereen geschikt, behalve als je zwanger bent of hartklachten hebt.

Yoga

Onze les Yoga bestaat uit grondoefeningen voor het versterken van o.a. buik, rug en benen. Balans en concentratie oefeningen zorgen voor stabiliteit van het lichaam. Niet alleen je spieren versterken, maar ook verlengen d.m.v. stretch oefeningen. We sluiten deze les altijd met een ontspanningsoefening.

Vitaalfit

Met Vitaalfit train je een uur lang je hele lichaam. Iedereen kan op elk niveau mee doen. Een gezellig uurtje sporten met verschillende sport accessoires.
Aerobics, steps, tubes, stangen van bodypump, gewichtjes.

Core 30

30 Minuten lang keihard trainen voor een sterkere core. Met deze les liggen de focus op  stevigere heupen, billen en onderrug.

Boksen

Deze cardiotraining is een workout voor het hele lichaam, waarbij bokscombinaties worden toegepast. In een uur train je alle spiergroepen en traint hierbij ook het uithoudingsvermogen van de spieren, wat leidt tot meer kracht. Een leuke workout waarmee je jouw conditie, vaardigheid en doorzettingsvermogen traint.

Kickboksen

Uithoudingsvermogen, conditie en kracht. Dit vind je allemaal in de les kickboksen. We hebben een les voor volwassenen, maar ook een les voor kinderen van 6 t/m 13 jaar.

Circuit

Er wordt een leuk circuit uitgezet in de grote zaal met verschillende oefeningen op tijd. 

Buikspierkwartier

In deze workout gaan we 15 minuten lang onze core trainen. Focus ligt dan ook op het sterker maken van je core.
De buikspierkwartier is voor iedereen die zijn training wil afsluiten met deze boost voor je buikspieren. Een goed moment om dat laatste beetje energie er uit te persen.

Tabata

Deze Workout duurt 30 minuten en is een opeenvolging van kracht- en cardio oefeningen die je gedurende 20 seconden op extreem hoge intensiteit uitvoert, steeds gevolgd door 10 seconden rust.
 

Bootcamp Outdoor

Bij onze bootcamp gaan we de buitenlucht in en trainen we onze core stability en uithoudingsvermogen. De trainingen bestaan o.a. uit hardlopen, intervaltraining en fitnessoefeningen in de natuur. Ideale work out om jezelf uit te dagen.

Jumping Kids

Met deze springles speciaal voor kinderen, gaan we varierende spelvormen op én naast de trampolines doen.

De focus ligt op de lichamelijke beleving, plezier, bewegen op muziek, samenwerken en natuurlijk fitheid en conditie.

Mommy2B

Wil jij graag fit worden, fit blijven en zelfverzekerd de bevalling ingaan? Dan kan deze workout wel wat voor jou zijn!

Met een kleine groep van maximaal 8 personen gaan we aan de slag om fit en sterk te worden. Eerst leggen we de nadruk op het trainen van onze bekkenbodemspieren. Vervolgens gaan jullie bezig met een fullbody workout/bootcamp en sluiten we af met stretches.

Veiligheid staat bij ons voorop. Daarom is het ook verplicht om voor deze workout een korte vragenlijst in te vullen. Hiermee kunnen wij tijdens het trainen goed rekening met jou houden.

De training is voor elke zwangere vrouw geschikt, of je nu net 6 weken zwanger bent of al in het 3e trimester zit, de oefeningen worden aangepast aan jouw niveau.

Adres

Daltonstraat 19

7461 AC Rijssen

0548 750 500

©2019 by Fit Industry - Madelon Fidder